joi, 10 martie 2011

Mama, doar mama...

"Mama"... Cuvantul cel mai frumos, cel mai dulce si mai sfant pe aceasta lume... Ca si fiinta careia ii adresez acest cuvant de cand am inceput sa vorbesc... Mama este pentru mine fiinta cea mai importanta in aceasta lume, ii datorez viata si i-as darui viata daca mi-ar cere-o...
Mi-as dori sa fie mereu aproape de mine, ii simt lipsa foarte mult dar ii sunt recunoscatoare pentru sacrificiile facute si imi doresc sa fie sanatoasa si sa ii pot oferi numai bucurii...
Sper ca voi fi si eu intr-o zi mama si voi fi cum e ea, e idealul meu de femeie si sunt fericita ca am cea mai buna mama din lume... Iubirea pentru mama e mai presus de cuvinte, nu imi gasesc cuvintele sa o exprim...
Ca un dar pentru mama voi posta un filmulet superb, un elogiu adus ei, pe care l-am gasit si eu recent si ii voi dedica cateva versuri pe muzica, prea putin pentru ce merita, insa din tot sufletul...


La multi ani tuturor mamelor si tuturor femeilor adevarate!









P.S.: Din motive tehnice aceasta postare nu a putut fi publicata in ziua de 8 martie, dar am tinut sa o postez si mai tarziu, pentru ca mama este extraordinara in fiecare zi si pot sa o sarbatoresc si cand nu e o zi inchinata mamelor.

Niciun comentariu: